Limonumsu ben de bu fikirlerle yola çıkarak bayağı araştırdım. Mağazaları da gezip denedim çoğu markayı. Dediğiniz gibi bastonlar yenidoğan için çok kullanışsız, bana hiç güvenli gelmedi. Arabanın kenarlarına yastık falan koyup çocuğu sabitlemen gerekiyor ve tek yönlü maalesef. O sebeple içime sinmedi güvensiz geldi. Prego yu çok beğendim. Çok şık tasarımı var. Fakat mağazada beğendiğim model biraz bütçemi aşıyordu. Ben de internetten aynı markanın farklı modelini aldım. Prego İmpala Pro. Ben çok beğendim ve kullanımı da kolay. Öneririm.