Buketkucuk Selamlar🌸 Aranızda Bursa Hayat Hastanesi’ne giden, doğum yapan ya da yapacak olup bilgi alan, memnun kalan ya da kalmayan var mı acaba? Hangi doktora gidiyorsunuz, Gonca Uğurlu Pakay hanıma giden var mı?🥰
pinarsabrii Buketkucuk merhabalar. Ben hamilelik bekliyorım henüz değilim 🙏 ama tavsiye verebilirim size. Kuzenim orada doğum yaptı Mart ayında daha. Memnundu gayet doğumdan vs ama hemşireleri biraz sıkıntılı suratları çok asık pek ilgilenmiyorlar dedi. Esentepe çok daha güzel ve fiyat olarakta uygun. Arkadaşım daha 20 gün önce doğum yaptı be hemşireler o kadar tatlıydı ki sürekli ilgilendiler hepsi Güler yüzlüydü ❤️🌸
busraaaaaaa1903 Buketkucuk Henüz doğum yapmadım ama Özlem Ballıya gidiyorum çok güler yüzlü ve ilgili dün gece sıkıntım oldu ve nstye alındım hemşireleri bilmiyorum ama Makbule diye bir ebe var çok ilgili ve çok güleryüzlüydü şuan doğumda ona denk gelirim diye dua ediyorum . Bu hemşirelerin ve sekreterlerin havaları doktorlarda olmuyor zaten nstye doğum katında alındığım için etrafı inceledim çok içime sindi benim bilmiyorum allah iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah
Biranneadayiiii Buketkucuk bende cekirgede Ziya Çetine gidiyorum çok memnunum tavsiye ederim muayene ücreti olarakta uygun ve tecrübeli bir doktor tavsiye ederim 😊
Bmom Buketkucuk ben hayat hastanesinde başlamıştım 16. Haftam da değiştirdim hem doktordan ötürü memnun kalmadım 5 dakika ya duruyordum ya durmuyordum saçma sapan teshisler koyup pat diye söylüyordu, bazıları gece doğuma gelmiyorlar vs dediler bir de mesai saatleri dışında doğum olunca fiyatlar artıyordu epidural+600 ise +1200 e çıkıyor bunu şuan gittiğim takipli doktorum söyledi anlaşmalı hastanesi aynı zamanda ama bende travma oldu resmen orda olmicak doğumum
Buketkucuk Bmom biz fiyatlar hakkında görüşmedik henüz ama arkadaşım oraya gidiyor öyle birşey söylememişler ama bilmiyorum
Bmom Buketkucuk orada zaten genelde sezeryan yapılıyor😂 plansız normal doğum olduğunda da mesai saatleri dışında daha pahalı anestezi olsun vs
MKrasnic Buketkucuk ben de burada bekleyeyim. Doktorumun muayenehane doktoru ama doğumumu Hayat Hastanesinde yapmayı düşünüyorum. Hastane refakatçi ve ziyaretçi olayı nasıl onu merak ediyorum
Buketkucuk Bmom sanmıyorum çünkü doğum ücreti maddeleri imzalanıyor o maddelerde planı sezeryan ve normal doğumda 3500 TL ücret ödeniyor, 600 tl epidural, plansız doğum olursa sadece covid ücreti 200 tl alınıyor bir de herhangi bir komplikasyon gelişirse ona bağlı ücret alınıyor sadece yazıyor. Bilmiyorum pazartesi görüşeceğiz ama şuan arkadaşım gidiyor hiçte dediğiniz gibi birşey dememişler. Ayrıca neden sadece sezeryan yapılsın ki anlamadım