Temmuzz olabilir genelde normal diyorlar ama ben kendimi durup dinlemesem pek algilayamiyorum ozellikle bende hareket halinde olunca gun icinde pek hissedemiyorum ancak aksam ve sabahlari daha iyi sekilde hareketleri hissedebiliyorum :) o zaman normal bunlari yasamam insan ister istemez evham yapyor