seda_00 benim saçlarım berbat oldu kırık doldu vs kesmek istedim araştırdım düşündüm ucundan kestim ama şu kanıya vardım eskiden Doğumda bebek ve anne ölümleri fazla olduğundan uydurulmuş diye düşündüm çünkü ölünce kadının göğüsleri saçları ile kapatılacak kadar uzun olmalı hamileleri korkutmak için demişler ben de çok kısa yapmadım kötü kısımlarını aldım bu inanışa göre tabi yine kesilebilir ama ne zaman ölürüz allah bilir herşeyde olduğu gibi tedbir almalı allah evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin