Gulnihal012 Aynen öyle canım aradık neden söylenmesi dedik bir sürü bahane bağırdı çağırdı doğumdan sonra olmuştur filan diye. İnan tam uğraşılacak bir doktor ama o zamanlar ablamı teselli etmeye çalışmaktan uğraşacak ne vaktimiz ne halimiz kalmıştı. Allaha ve kendi vicdanına bıraktık canım. Sen de sıkma canını çok şükür kalp atıyor gelişim de olur büyür de. Bol bol dinlen sağlıklı beslen 💕