**Benim de ilk gebeliğim ben neler koyduğumu sana yazayım fikir olur **
Bebek için ;
10′lu hastane çıkışı , 5′li 3 takım , 10 tane bez , bir ince penye battaniye bir tane nohut battaniye ve bir tane de Müslin örtüsü , Ağız mendili , bir kaç tane bebeğe çorap. Bir adet küçük biberon , emzik , pişik kremi , islak mendil , alt değiştirme örtüsü , bebeğe 2 tane zıbın.
Kendim için ;
2 takım biri uzun diğeri kısa kol düğmeli pijama takımı , bir adet lohusa takımı , İç çamaşırı , emzirme sütyeni, terlik , çorap , hastane çıkışında giyeceğim bir takim eşofman takımı , bir tane ufak havlu , aksesuar olarak lohusa tacı , makyaj malzemesi , tarak aldım iyi olursam diye :)
Göğüs ucu kremi , büyük ped , göğüs pedi, maske ve kolonya benim hazırladıklarım bunlar .