Esosun çevremde epidural olarak sezaryen olan bi kaç kişi var. İlk gün birilerinin desteğiyle kalktılar acıdığını söyledir hep. Ama 2. Günden sonra kendi işlerini görüyolardı. Hatta en yakın arkadaşım 4. Gününde doktor kontrolüne kot şortunu falan giyip gitti sonrasında gezmeye gitti. Yengem ertesi gün evini süpürüyordu falan. Sanırım kişiden kişiye değişiyor bu durum