Defnem0106 vallaha canım ben bugün kontrole gittim bebeğim 25.haftadaymis ben 25 diye hesaplıyorum 😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 1 hafta önden gidiyormuş hatta detaylı ulturoson kendi doktorum yapicak zannettim ama öyle değilmiş doktoruma söyledim bugün neyse ben hemen bugün seni yonlendiricem dedi yönlendirdi doktor detaylı ulturoson için hemen ayak üstü baktı çünkü kendi doktorum beni bebeğin suyu az diye yönlendirdi detaylı ulturosuna bakan doktor hemen beni alsin diye bebegimin suyu gayet normal aslında detaylı ulturoson için 25 mayısa randevu aldım yani nerden baksan 31.haftada detaylı ulturosuna giricem😂😂 ama normali 20ile 24.hafta arası yapılıyor