Gamzelim12 Ben şimdilik ayna karşısında idare ediyorum ama doğuma 7 8 haftam var zorlanmaya başladım.Eşime yaptıramam sanrım zaten beceremezde, aynanın büyüteçli tarafıyla denerim olmazsa destek artık😞Çok zararlı ama 1 kez tüy dökücüde kullanabilirim ben 😞
Düzeltme;tüy dökücü baya zararlıymış yorumlardan okuyup netten baktım, ben yapmam sizde bi inceleyin,Allah korusun yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik.Mecbur eşlere kaldık🤗 Doğuma yakın venüs kullanın ben onu kullanıyorum azaltiyo ve sertte çıkarmıyor