TlinTrkerKurt 40 haftadayım doktor iki gün içinde Doğum yaparsın dedi dün ama benim hiç belirti Yok nasıl olacak bilmiyorum normal dedi doktor herşey ama gelmezse sezeryan olacakmışım sezeryanda istemiyorum napacam ben yaa
Ebrar34 TlinTrkerKurt hurma yeyin bol bol açılmayı kolaylaştırıyor bide maydonoz yedirmezler hamilelikte doğum başlatıyor diye onu da araştırın
Rainbabyyyyyy TlinTrkerKurt Bizimde yarın tam kırk hafta olucak ve doktorum yatış verdi bende de hiç bir belirti yok pazartesi günü gittiğimde kanala bile girmemişti yarın bakıcak tekrar normali deniyceZ olmazsa sezeryan dedi 😢
Aeliffgk TlinTrkerKurt bende aynı durumdayım pazartesiye kadar gelmezsse suni sancı dedi doktor inşAllah hepimz sağlıkla en güzel şeklde bebişlerimze kavuşuruz🙏🏻
Rainbabyyyyyy Arya92 bilmiyorum ki herşeyi yarın görücem hayırlısıyla inşallah heyacandan uyuyamıyorum bile Allah yardımcımız olsun inşallah 😢🙏🏻