Arkadaşlar salı günü enfeksiyon için doktora gitmiştim yeşil akıntım vardı. Enzofen fitil verdi. Gün aşırı kullanmamı söyledi. İlkini salı akşamı koydum çarşamba boş bugün tekrar koydum ama koyarken birşey fark ettim fitil olduğu gibi duruyordu. Hafif küçülmüş. Normal mi böyle olması? Daha önce 1 kez daha kullandım o zaman tamamen erimişti tekrar koyacak olduğumda içi boştu. Şimdi böyle olması tuhaf geldi.