Merhaba arkadaşlar 38+3 haftalık hamileyim geniiz akıntısı yüzünden aşırı nefes darlığı çekiyorum burun etlrim.sismis geceleri uyuyamıyorum normal doğum istiyordum ama bu illet yüzünden nefes darlığı yuzunden sezeryan olsam mi diyorum benim gibi olan var mı. Doğumdan sonra burun tıkanıklığı nefes darlığı duzeliyormu hemen 😞 bende panik atakta var nefes alamadikca panik oluyorum