Tuzu azalttım suyu çoğalttım ama özellikle ayaklarımdaki ödemler asla azalmıyor geçmiyor kızlar. 38+4 olduk çok büyüdü artık bebiş. Normal doğumda da zorluyor ödem olması dediler. 😔
Bi çözüm bulabilen var mı? Nasıl geçer bu ayaklarım bana ait değil gibii😓