Merhaba hanimlar,
bugun hamile oldugumu ogrendim 4+4
kasım ayinda bir kadin dogum uzmanina gitmistim adet duzensizliginden ve uzman bana ‘pcos oldugumu, bebegin zor olur hatta olmaz gibisinden konustu’, sonra baska bir kadin dogum uzmanina gittim oyle bisey olmiyacagini ve bana kistler icin ‘yasmine’ hapini yani kadin dogum kontrol hapini yazdi’.
4 ay boyunca ‘yasmine’ hapini kullandim.
daha fazla kullanmak istemedim kilo aldiriyordu ve cocuk sahibi olmk istiordum
ve hap i biraktiktan bir ay sonra hamile oldugumu ogrendim
POLIKISTIK OVER ILE HAMILE KALABILIRSINIZ COCUK SAHIBI OLABILIRSINIZ !!!