havvagulaktas muhakkak doktorunuza danışarak ilerleyin çünkü gebelik çok özel bir durum.Ama tutan da var tutmayan da var tabi ki.Siz bu tarz önemli konuları buradaki kişilerin yaptığı yorumlar doğrultusunda değil de , kendi dediğiniz gibi doktorunuza gidip sorarak birlikte değerlendirin en iyisi..Çünkü forumda bilinçli anne kadar bilinçsiz anne de çok fazla..Sağlıcakla gelsin miniğiniz 🙏