Nilasyamom Doktoruyla konuşup tutanlara her nenkdr doğru bulmasam da lafım yok ama şu doktora sormadan buraya soranlar,doktor gibi cevap verenler ,doktor önermedi ama tutucam diyenler,doğurdu dopuracak tutanlar ,zaten bebek anneden beslenmiyor diyenler (sokaktan insanlar gelip besliyormuş anneyi),kendi kendine çıkarımlar yapıp bunları bilimsel temele oturtmaya çalışanlar görünce dayanamıyorum valla.