Rumeysagnc 33 haftalık oldum bugün baya yoruldum yürüdüm ayakta durdum eve geldim duş aldım biraz rahatladım belim çok ağrıyordu şuan bebeğim aşırı canımı yakıyor normalde sessiz sakin ama bugün hareket ederken canım çpk yanıyor sizce normal mi ?
Seroy Rumeysagnc normal canım artık büyüyor taşımakta ister istemez zorlanıyoruz mümkün oldukça yavaş sakin hareket ediyorum bende
Fgilkman Rumeysagnc hahah cok normal canım bizde suan 36. Haftamizdayiz cok sert vurup korkuttugu bile oluyor 😂
Rumeysagnc Seroy uzanıyorum şuan 1 saatten fazla normalde hareketi çok az şimdi baya bi şiddetli vuruyor
Gizem957 Rumeysagnc bende öyle hareketler etsin diye can atıyom bu bebeğinin hem saglıklı oldugunu hemde güzel büyüdüğünü gösterir
aslannaz21 Rumeysagnc normal canm bende biraz uyuyim dedim tekmelerine uyandim su an resmen icimi desiyor 33+5haftalik olduk an itibariyle
Raymalifalitiko Haftama girdim bebeğime köstebek lakabını taktım.. O kadar çok vurup dönüyor ki özellikle rahime çok fazla vuruyor.. Gece uyandırdığı bile oluyor.. kasılmalar oluyor bazen ben sanırım bebek icerde genlesiyor diyorum ama kasılmalar normal mi bilmiyorum çok sertleşiyor karnım bir anda fıldır fıldır dönüyor mesela.