Huhu, merhaba hanimlar 😄
Bu forumda en gicik kapttigim post Şeker yüklemesiyle ilgiliydi hep. Sinir olurdum yazdiklarinda gereklimi gereksizmi diye ..
Bence cok cok cok önemli o testi yaptirmak .. yapmayanlarda ne bilim üzülüyorum. Neyse konuya gelirsek ,, ilk hamileligimde şekeri yüksek olan anneler, 2 ci hamileliginde de sekeri oluyor muydumu ? Yoksa olmuyormuydumu ''
Cok korkuyorum yine sekerim cikacak diye. O hergün test etmeler igne vurmalar zulüm gibi cünkü 😑