hellobaby0 sağıma yatarsam aynı şekil uykumdan kalkıyorum ve yoğurt beni daha kötü yapıyo bu konuda süt en iyisi ve bide şuna dikkat et ben sütü ılıkttımda içtim bu gün acaba üşüdüğümden mi oluyo yanıyo sanıyorum diye süt usıt içtim iki bardak o alev alev olan yangın geçti. Bende çok bakıyorum bu konuya 33 haftayım tam buz kalıbı sokasım geliyo mideme