goflak inşallah canım hepimiz hayırlısı ile kavusalim
Şekerden önce 5 almıştım sonra da 5 aldım.detaylida 20.hafta gibi suyum fazlaydı ozaman dikkat et demişti doktor aslında öncesinde dikkat etmeye başladım o yüzden çok kilo almadım ama şeker cikmasaydi alırdım herhalde.onemli olan bebisler sağlığı kilo okadar önemli değil canım.sana da çok geçmiş olsun diyetine dikkat edersen sorun yaşamazsin inşallah 🙏