Kızlar tüp bebek yaptıranıniz var mi Eskişehir’de oturuyorum bende 4 kaybım var hamile kalabiliyorum ama 7-8 hafta arası kalp atışları duruyor bende pıhtılaşma var iğnesini de kullanmama rağmen kalp atışları duruyor benim gibi olaniniz var mi😞 8-9 ayda 3 kere kurtaj oldum Rahime zarar vermesinden de çok korkuyorum