Selamlar. 33+2 deyim. 2. Gebeligim, ilkinde doğuma yakın zamanlar bu gerilmeleri yaşıyordum fakat simdi aşağı yukarı 1 haftadır sürekli bir gerginlik var karnımda, sopa gibi batıyor karnım. Kan beynime çıkıyor sanki elim ayağım şişiyor müthiş rahatsız ediyor. Ne oturarak ne yatarak rahatlıyorum. Biraz yürüyorum açılmak için. 2kilonun üzerinde şuan bebiş. Yer darlığı yaşıyor belki de. Normal bir durum muhtemelen. Aynı durumda olan var mı yoksa bu bir sorun mu sizce?