Merhabalar ilk önce iyi akşamlar diliyorum benim telefondaki uygulamadan bakınca 9 da yumurtlama görünüyor adetin yarin ama hiç bir belirtin yok sadece akıntı ve göğüs ağrısı dolgunluk oda hasta olunca oluyor size sorum su sizce hamilelik olusmusmidur birde ne zaman kan testi versen doğru sonuç verir sizce dönüş olursa sevinirim