Sblatc Burcunur__ bu hafta randevum var doktora gidince bakıcaz artık belki tekrar test veririm. İkiz olanlarda bile bu kadar yüksek değil bende anlamadım
Sinemry Aleynaa1 ben bugun kan verdim deger yukselmıs 394 iki katını gecmıs persembe gunu gel kese yı gorelım dedı
kivirciginannesi Askiletotomsu hayır. Son adet tarihlerimiz aynı olan kişiler var forumda. Kiminn 3 binlerde kiminin benimki gibi daha 500 bile değil.
Askiletotomsu kivirciginannesi Bu ne demek oluyor ki çocuğumuz daha mı geri de geç mi dollenmis oluyor
Sinemry Askiletotomsu bazi kisiler de evet gec döllenme oluyor vee kese gözukmesi 5_6 haftalık olması lazımmış ve deger de 1000 de olması gerekırmıs