Emosss35 Aksam uzeri oldu ard arda sanci girdi biraz hafifledi yemek yedim 1 saat kadar uyudum uyandim simdi yine ayni sanci aralikla geliyor alt karinda bu durum normalmi acile gitmelimiyim yardimci olurmusunuz
Erez Emosss35 17 haftadayim bu aralar karnim cok agriyor sonravr bakiyorum gazim varmis ya da kakam :)))) Sanirim bebek buyudugu icin bagirsakara baski yapiyor ama senin kalbinden ne geciyosa onu yap kotu birsy hissediyorsan git hemen doktora annelerin hissi herseyi bilir
nilnaib Emosss35 bende de karın ve kasık ağrısı var burda bicok anne aynı sorunu yaşamış magnezyum başlamış doktorları çarşamba doktora gidicem bende erteliyorum şuan için ama bakalım nolucak doktora giderseniz lütfen haber verin
Emosss35 Erez ne bilim canim izmirdeyim covid son safada zaten olabildigince hastaneye gitmek istemiyorum 3 gundue erteliyorum acile gitmeyi bugunde sanci eklenince tedirgin oldum iyice
Erez Emosss35 Tedirginsen git bence erteleme aklin kalacağina keske gitseydim diyecegine coft maske tak dezevfektan da al. Koronayla yaşamayı öğreneceğiz mecbur benim ilk cocugum 9 martta dogdu 12 martta pandemi ilan edildi yani bu bir yilda mecbur kalinca gittik napalim
agustosannesi1 Emosss35 benim sabah başlayan kasık ağrım öğleden sonra belime vurmuştu ama bir an olsun sancılar kesilmedi. Aynı gün hemen doktora gittim meğer bir kaç gündür az su içtiğim için ağrıyormuş ve böbreklerimin damarlarına baskı olmuş. O yüzden bol bol su içtim hemen geçti
Emosss35 nilnaib onumuzdeki hafta randevum var canim ozamanadek gitmek istemiyorum acile ama pes pese gelincede sancılar acaip korktum. Bende idrar yolu enfeksiyonundan supheleniyorum
nilnaib Emosss35 bence bi önlem olsun görünün doktorunuza benimki ara ara yok oluyo, birbirimize haber verelim mutlaka :)
Reyhandmrl Emosss35 bende 17. Haftamdayım bende de karın ağrısı batma kasıklarda ağrı bel ağrısı sırt ağrısı var iki gündür böyle . Korona yüzünden sürekli gitmekte istemiyorum ne olacak böyle bilmiyorum .
Cennet-polat Reyhandmrl bunlar normal aslında magnezgum eksikliğinden diyorlar halk arasindada yel atıyor derler yerden kalkamadigim olmuştu ama geçiyor sonra ağrılar birazda anne olmanın zorluğu galiba 22haftadayz belim ve bacagim kemiklerim ağrıyor magnezyum ilacı yazdı doktorum ve soda icebilirsin dedi sade
Kocakafalarannesi Bu durumu ertelemeyin doktorunuza görünün mutlaka bende aynı baskıyı hissediyorum 19 haftada Rahim açıklığıyla serklaj oldum
Kocakafalarannesi Emosss35 evet aynı belirtilerim vardı sürekli lavaboya gidiyodum korkumdan yastık koyuyodum altıma nolur nolmaz diye tedbir amaçlı doktorunuza görünün ben şansa öğrendim
Derensmom Emosss35 17.haftadan 20.haftaya kadar yaşadım bunları bir kere acile gittim 3 farklı doktora gittim düşük olacak sandım sonra öğrendik ki rahim yukarı çıktığı için kaslar geriliyormuş ve bağırsaklara baskı yapıyormuş magnezyum kullandım geçti ☺️Suan 24 oldum cok şükür 🙏🏻🙏🏻
Emosss35 Derensmom ay insallah oyledir yaa cok korkuyorum bende dua edin bu ciksin sebebi iki kaybim var öncesinde ilk kez bu haftalara geldim