Bebisimmmm Bugün ikili tarama testinin sonucunu aldim doktor down sendorumlu olma riski var dedi yaşım 38 yanılma olurmu
Bebisimmmm Znrr inşallah Znrr Happyasya aynen doktorumda dedi yaştan dolayı çıkmısta olabilir diye teşekkür ederim
Happyasya İçinizi ferah tutun yaştan dolayı risk var demiştir ama zaten yaş olmasa da olacak oldupunda yaşa bakmıyor