Umozka ben şuan kontrollerimi hep özelde yaptırdım çokta memnunum doktordan aşırı ilgili ve renkli görüntüde veriyor ne sorsam sorularımı yanıtsız bırakmıyor bide bu pandemide çok iyi kalabalık ortam değil rahat ediyorum açıkçası eşimde geldiğinde görebiliyor bebeğimizi sıkıntı yaşamıyoruz
Fakat doğum konuştuğumuzda özel cagsu hastanesiyle anlaşması varmış orda doğumları yaptırıyor hastane 4000 lira aliyor 1 gece konaklamalı doktorda ayriyetten 1500 lira aliyor ,
Yanı doğum 5500 liraya geliyor biraz pahalı geldi bize en azindan kontrollerimi ona gidip doğumu araştırmada yaparim diye düşündüm ama kararsizim o kalabalıkta hiç gidesim yok o yüzden eşimi bundaikna etmeye çalışıyorum olursa🤣 he doktorumda ayşe efe arıcan ismi muayene ücreti 250 tl düzce merkezde özel muayanesi var