Arkadaşlar 11 haftalık hamileyim 2 hafta önce gittim ense kalınlığı gayet iyi hiç bir şüphe yok dedi ikili test sonucu çökmüş 1.84 riskli diyor down sendromu olabilir diyo diğer bütün sonuçlar temiz ama yok sıvı almamız lazım yok diğer test çok pahalı diyor sonucu böyle çıkan var mı ondan öncede yok boş gebelik yok kalp atışı yok diyordu Allah’a şükür gayet iyi şuan