Merhaba hanımlar bir şey soracağım.
Bugun saglik ocağında rutin testlerimi yaptırdım 18+4 haftalık gebeyim. Aclık şekerim 111 çıkmış dr’um çıktığı için görüşemedim ilk defa bu değerde çıktı 4.5 saat açlık sonrası kan vermiştim. Bu değerler sıkıntılı mi gebelikte kac olması gerekiyor gebelik şekeri riski olabilir mi?
Bilgim olmadığı için endiselendim. Insaallah cumartesi dr’uma randevum var ama gitmeden belki yaşayan veya bilgisi olan vardır diye danışmak istedim. Simdiden cok teşekkür ederim.