Eby normalden daha geride oldugu icin normalde bulamiyorlar muayenede 3 dr gece gittigimde bulamadı bos yere agrı cektim kendi dr buldugu icin direk o kadar sıkıntı olmadı normale gore daha cok acı yapıyor onun icin ayrı bir ilac bulunduracak ki dogumdan sonra agrılarımın daha fazla olmaması icin . Normalde gebelik olmadanda cok sıkıntı yasıyordum agrıdan zaten.Ve arkadasım normal dogum yapamadı aynı durum ondada vardı direk sezetyana aldılar herkesin bunyesi bir olmuyor cunku