Cndntnr Merhaba kızlar,15 haftalıgım canım sürekli cips istiyor.Kendimi frenleyip haftada 1-2 paket yiyorum oda paketin yarısı sonra suçluluk hissediyorum,zararlı diye.Benim gibi hisseden kaç kişiyiz 🥺🥺
mlkkk Cndntnr abartılmadık sürece yenilebilir zehir değil ya sonuçta bize bi anda etki etmeyen şey bebeğe mi edecek 😊
Portakalgeliyor Cndntnr Az yemen en iyisidir canım hiç yemiceksin diye birşey kimse söylemez diye düşünüyorum sonuç olarak canın istiyor 😘 Bende hafta da 1 yada 2 tane yiyorum şuan 2 haftadır yemediğimi farkettim bak zamanla geçer o isteğinde .. :)
Melos2234 Cndntnr buna cevap yazarken cips crax ve soğuk çay keyfi yapıyorum 😂bu zamana kadar bişey olmadı
angime Melos2234 ne olmasını bekliyosunuz ki hemen, bu yiyecekler sayesinde uzun vadede kanser hücrelerini besliyoruz vücudumuzda.
Elifdikel Cndntnr Az az kararinda yedikten sonra bişey olmaz ama başlayınca bende tutamiyorum kendimi :)
angime Cndntnr ya cipsler çok toksik yiyecekler ya bırakmaya çalışın. Hiçbi faydası olmamasını geçtim bi de zararları var. Hamileyken cipsten uzak durmanızı tavsiye ederim.
Eylulunannesi-2 Cndntnr herseyn fazlası zarar cnm. Arada canın cektkcr yemelisn bence. Ben kendi adıma öyle yapıyorm kola da içtm kahvede cipste ama sürekli degl.