Saree1 benim de aşağıya çok ağrı uapiyor popo gelişi olduğu için poposu beni çok acıtıyor sancılar normal yalancı olarak geçiyor bu aylarda tabi çok fazla ve sıksa doktoruna Daniş istersen . Uzandigin zaman geçen agrilarin varsa korkma bebek artık büyüdüğü için heryerden hissetmen normal