Merve3855 31 haftalık hamileyim benimde dünden beri ishal istifra başladi gecmiyor bugün oldu doktora da gittim serum takmaktan başka birşey yapamıyacağını söledi bebeğin durumu iyi dedi bence sende bir git baksınlar olmadı serum takarlar doktor devam ederse hastanede 2 gün yatış verceğini söledi çok su kaybettigin için serum tedavisiyle düzelmek için tabi sana ne derler bilmem bu bende olanlar canım en iyisi doktoruna git acile git geçmiş olsun