Merhaba
34+1 de erken doğum yaptım. Bebeğim 1920 gr doğdu. 10 gün yoğun bakımda yattı ve bu salı günü bebeğimi verdiler bana
hastanede 3 saatte bir 60 ml yediğini söylediler ama çok gazlıymış 20 ml yedirip gaz çıkartıp tekrar yedirip yine gaz çıkartıyorlarmış
ben 3 saatte bir ancak 30 ml 40 ml yedirebiliyorum
hemen ağzından çıkarıyo
korkuyorum besleyemiyorum diye
bir de uykudan uyandıramıyorum
bezini açıyorum süt vermeden önce
biraz uyanıyo sonra azıcık yiyip uykuya dalıyor
nasıl uyandırıp nasıl besleyeceğim
Bakamıyorum diye üzülüyorum