Esra_80 hic korkma, filmlerdeki gibi birden patlamiyo, cesme gibi dim dim akiyo cogu zaman. Ve suyun geldiginde bile hala sancinin baslamasina epey vakit oluyo. Benim kuzenimin suyu geldi kiz daha dushunu aldi hazirlandi öle gitti hastaneye. Panik yapma hemde kötüyü cekme, potitif düsünki güzel seyler olsun😊
ayrica herkesin suyu patlamiyo. Bende mesela sanci geldi ama suyum gelmedi belirli bi zamandan sonra doktor kendisi patlatti, yani patlamayan gillerdende olabilirsi 😉Allah herkese inshallah kolay dogum nasip etsin🤲🏻🥰❤️