Benim de tanıdığımın başına gldi uyuşmamıs malesef fakat sole bir durum var herkesin kendi bedeni herkez farklılık gösterir bnde belden uyuşmalı düşünüyorum tamamen uyuştuma emin olmadan asla dokundurtmam.kendi mi çünkü ayık olucaz anlarsın uyuştunu zaten burdan tecrubeli anneler de yazıyor vurunduğu gibi uyuşuyormus