Borusesi İyi akşamlar hanımlar çalışan annelerin doğum parası kaç gün sonra yattı acaba internette 55 gün sürer diyor
Sbhtzmn Borusesi işyerinle konuştunmu aylık almak istiyorum diye. O şekilde yardımcı olabiliyorlar rapor parasında
Borusesi Sbhtzmn şu an bir şey demediler bende tam anlamadığım için sadece toplu bir ücret alıyoruz ya doğumdan sonra onu ne kadar sürede alabiliriz bir fikriniz var mı?
ib_21 Borusesi bikaç yakınıma 2 parça halinde yatmıştı, bir arkadaşım maaş alır gibi her ayın sonunda almıştı. Değişiyor🤷🏽♀️
Sbhtzmn Borusesi şöyle ben aylık rapor ödemesi almak istedigimi söyledim toplu almak istemiyorum dedim işyerimin muhasebesi tamam ben zaten öyle yapcaktım dedi daha 29haftalıgımda yinede konuştım bunlrı ben