O doktoru bilmiyorum ama ben atatürk caddesinde erdal candana gidiyorum eğer o doktor göstermezse benim doktorumu tavsiye ederim. Geçen hafta bebeğimin sırtı dönüktü 15-20 dk uğraştı resmen yüzünü dönsün de poz alalım diye. Hatta ben olmuyosa zorlamasak mı falan dedim. Kendisi yok yok nazlı bu döner birazdan diyip uğraştı. Sonuç olarak yüzünü gösterdi.