KubraNur52 19 haftalık hamileyim. 2 gün önce idrar kültürü testi yaptırdım. Sonuç: Normal üregenital flora üredi. Doktora gitmeme daha 5 gün var. Kötü bişeymi çıkmış bilen var mı ?
Taze_gebe KubraNur52 ben de iki kere yaptırdım bakteri üremedi yazıyordu yani idrarımda enfeksiyon yapan bakteri yok demek sende enfeksiyon mu var yanma vs oluyor mu idararını yaparken
KubraNur52 Taze_gebe idrarımda yanma yok sadece beyaz akıntım oluyordu ondan verdi. Normal idrar testide yaptı hepsi temiz negatif. Kültürde bakteri felan yazmıyor varmı yok mu bilemedim .
Taze_gebe KubraNur52 akıntıya sebep olan şey demek belki de 🧐 bende de düşük oranda enfeksiyon çıkınca kültür istiyordu doktor bakteri üremedi yazınca tamam diyordu 🤷♀️