Hanımlar pko hastasiyim ve 2. E çok şükür hamileyim rabbim nasip etti ama lekelenmelerim oluyor eşim şehir dışında 3 yaşında oğlum malum ben ilgileniyorum gurbetteyiz kimsemiz de yok çocuğu bırakıp acile gitmeye bile kimse yok . Haftada proluton vuruluyorum dün gece vuruldum birini lekelenmem yoktu şimdi sildim bir iki damla kan gibi gelldi sonra geri sarı akıntım geldi fitil kullanıyorum nifulus ondan mı oldu anlamadım ne olur bir ayetul Kürsi bir Fatiha okurmusunuz ne olur …