Merhabalar Kızlar
ilk gebeliğim oldugu için fazlasıyla tecrübesizim doktora git diyebilirsiniz ama iki gecedir bebek hareketlerinin azlıgından gidiyorum orada deli gibi hareket ediyor ve gerri dönğyoruz 😅 tecrübelerinizi öğrenip ona göre karar vermek istedim 😇😌
bugün 3 kere ciddi anlamda sancım oldu 10 saniye kadar sürdü ve geçti. Yalancı kasılmaydı okudugum kadarıyla şimdide 15 dkdır kasıklarımda ve vajinamda bebek hareket ettikçe belimede vuran bir ağrı var ve çok değişik bir ağrı. Yaşayan varsa tecrübesini paylasabilir mi ?