Ylnzkus12 Kızlar adetime 6 gün var dayanamayıp erken gebelik testi yaptım ama sonuc negatif :( bu aydan cok umutluydum cok güzel değerlendirmiştik ne yani şimdi yok mu 😞 böyle olupta sonradan pozitif gören varmı
Cadoloz Ylnzkus12 umutsuzlanma 2 gün once cikmayan var sonrasi pozitif gören bende test yaptm 6 gun var bi baksana sayfama
2melekannesi_ Ylnzkus12 geç döllenme olmuştur belki moralinizi bozmayın adetinize yakın ya da geçince tekrar yapın testi ☺️
Ylnzkus12 Kızlar bide oruc tutuyorum. Testleri orucluyken yapıyorum acaba o yuzden idrardan yanlıs sonuc alıyo olabilirmiyim
glcncbn Ylnzkus12 Daha belli olan birşey yok. Adetinizi bekleyin. Benimde ilk gebeliğimde çıkmamıştı adetten önce. Adetim 1 gün geçti test yaptım çıktı. Hakkınızda hayırlısı olsun 🤗