Kızlar 16 hamileyim bugün tansiyonum çok düşük olduğu için acile gittim benden tahlil aldılar e devletten sonuçlara baktim çoğunda değer referans dışı diyor anlayan varmı acaba hata bthgc15000 çıkmış aynısını diyor yine değer referans dışı diyor bebeği de ultrasunda gördüm iyidi çok şükür