Minenurcan99 geçmiş olsun, benim de böbreklerimin olduğu sağ ve sol tarafımda ağrım oluyor, yürürken kasık ağrısı da yaşıyorum. Bugün doktora kontrole gittim, sağ böbreğimde genişleme olmuş. İdrar yolu enfeksiyonu da çıktı. 28+1 im, doktor bu ağrıları anlatınca büyük ihtimal böbreklerde sıkıntı var ama rahim ağzı uzunluğuna da bakmam lazım demişti. Vajinal usg ile rahim ağzını ölçtü sıkıntı yok, sağ böbrekte genişleme olunca ağrının sebebi bu dedi. Şimdilik enfeksiyon için antibiyotik verdi. Anlattığınız ağrı tipi benimkine benzediği için yazmak istedim. Benim bebek hareketlerinde bir değişiklik yok ama haftamız farklı sonuçta ilerleyen zamanda ne olur bilemiyorum