cnskmc  kızlar merhaba sonuclarım resimdeki gibi ben değerlerin kaç olması gerektigini bilmiyorum bilenler yazabilirse sevinirim :)
Taze_gebe cnskmc size kaçlık yükleme yapıldı? açlık şekeriniz düşük çıkmış sanırım çünkü en az 70 olmalı diye biliyorum
minnakveben cnskmc açlık sekerin düşük ama digerleri güzel cıkmıs sekerin yok demek oluyo arada açlık sekerini kontrol et yeterli bence 🤗
Taze_gebe cnskmc ben de 75lik yaptim ama benden 4 kez kan aldilar aclikla beraber 🧐 hastaneye gore degisiyor sanirim uygulama
cnskmc Taze_gebe hmm sizin ilk yarım saatte bir kan alınmış benim hamile kalmadan öncede kan testlerimde şekerim hep düşük cıkardı o yüzden bu sekilde devam ediyor sanırım yarın dr kontrolüm var bakalım hayırlısı