Kızlar son adet tarihim 21 Mart hiç bir belirti olmadığı için evde testim vardı yaptım ve silik çizgi çıktı erken gebelik testi aldım hemen çok şükür çift çizgiyi gördüm önceki gebeliğim kimyasaldı yarın doktora gideceğim inşallah bu normaldir benim gibi bugün hamile olduğunu öğrenen kimler var bakalım ☺️