Bendede rinit alerji var sadece bu aylarda değil 12 ay boyunca toz ve akara. İki üç tane KBB doktoruna gittim hem özelde hem de devlette kullanamazsın ilaç dediler. Evden çıkma,temizlik yapma, cam pencere açma dediler. Hamilelikten önce desmond kullanıyordum düzenli. Çok zorlanıyorum şimdi rabbim hepimizin yardımcısı olsun.