ikibebisannesi Merhabalar kızlarr🌺🌺Yarın 7+4 oluyorum randevum var kalp atışları için. 2 hafta önce keseyi görmüştük. Acaba kalp atışları yarın duyulur mu yoksa biraz daha ertelemeli miyim randevumu🥺
Mom0891 ikibebisannesi Ben de 5.haftada keseyi 7+1 de bebiş ve kalp atısını duymustum❤️ Sende bebeğini görürsün ve kalp atısını duyarsın🧿
Dilara0638 ikibebisannesi takılma burda her gördüğünü okuma psikolojik olarak kendini etkilersin bebişinide üzme duyacaksın inşallah sabırla bekle sadece😊