Ayln12 Kızlar 10+4 hamileyim bugün çok fazla sancım var kasıklarımda karnım agrıyor kendimi çok degişik hissediyorum özellikle bugun sizce neden
mlkkk Ayln12 adet olacak gibi sancılar ağrılar bu haftalarda normal canım ilerleyen dönemlerde de bebek büyüdükçe ara ara yaşayabilirsin
DilekDogan78 Ayln12 seninle ya aynı haftada yada yakkn bir haftada bi gün benimde çok karnım ağrımisti ağlamıştım doktoruma yazmıştım sadece ağrı bir şey ifade etmez kanama vs olmadıkça demişti sonra bı kaç saate geçmişti gaz sancısı mıydı neydi anlamamıştım
Eylmurt1247 Ayln12 bende 16 4 bende o ağrıları yaşıyorum ama normal hep yaşadım bende normal dediler korkma dua et
Eylmurt1247 Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz hiç korkma bende çok korktum ama dua ettim Allah’a şükür hiç bir şey olmadı yemeğine dikkat et şuan kendine yer yapıyor büyüyor bebek ağrılar o yüzden genelde olur