pink_dream25 Canım beni de kimse aramamıştı. Gebelik takibi için sağlık ocağına kayıt olmak gerekiyormuş, sen de bi git istersen. Bu durumu öğrenince gittim her bilgimi sisteme kaydetti. Son adet tarihim,boy,kilo, en son yaptırdığım tahlil değerleri, aylık gittiğim dr hastane vs… O zaman söyledi aşı mevzusunu. 20.hafta bugün bitiyor hala gitmedim korkudan 😓 umarım 21.hafta geç olmaz.